درباره ی من قضاوت نکن

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیش از آنکه درباره ی زندگی من

 

گذشته و شخصیت من قضاوت کنی...

 

خودت را جای من بگذار!

 

از مسیری که من گذشته ام عبور کن...

 

با غصه ها،تردیدها،ترسها،دردها و خنده هایم

 

زندگی کن ...

 

یادت باشد!!!

 

هر کسی سر گذشتی دارد.

 

هرگاه بجای من زندگی کردی،آنگاه می توانی

 

درباره ی من قضاوت کنی.

 

میگن سختی ها،نمک زندگی اند

 

امــــــا

 

هیچ کس نفهمید،خاطراتم زخمی اند

 

ونمک،فقط دردم رابیشتر می کند

 

مترسک:من مغز ندارم، تو سرم پر از پوشاله!!!

 

دوروتی:اگه مغز نداری،پس چجوری حرف میزنی؟

 

مترسک: نمیدونم...

 

ولی خیلی از آدمها هم هستن که بدون مغز

 

یه عالمه حرف میزنن...!! 

 

خــــدایا!

 

یا نوری بیفکن،یا توری

 

این ماهی کوچکت از تاریکی اقیانوس می ترسد!

 

 

ثانیه های انتظار پشت چراغ قرمز را تاب بیاورید

 

شاید خدا دارد:

 

آرزوی کودک دست فروش را برآورده می کند

 

کاش آنقدر که آدمها دلم را شکستند

 

یک بــــــــــار

 

خلوتم را می شکستند

 

  

زن ظـریـفه،نـــــه ضعیـفه

 

ضعیف اون مَردیه که،یک ساعت نمیتونه 

 

جلوی چشم و دلش رو نگه داره!

 


کـــــاش هر گز آرزو نمیکردم

 

کفش های مادرم اندازه ام شوند!

 



نظرات شما عزیزان:

pirooz
ساعت16:28---13 شهريور 1393
خــُ ــدآ جــ ــوטּ نتــ ــرسـ...(!) نــﮧ بــﮧ گنــ ــآهـ میـُـفتــﮯ ، نــﮧ بــﮧ جهنــــҐ میـــرﮮ.... منــ ــو تــ ــو بهــــҐمحـــرمیـــ.Ґ.. دستــ ــمــو بگیــ ـــر....................................×××

sahel
ساعت1:22---14 مرداد 1393
سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواند....

که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت .....



به رقص درآیی.....



قصه عشق ، انسان بودن ماست....


sara
ساعت1:21---14 مرداد 1393
ای آنکه دوست دارمت، اما ندارمت
بر سینه می فشارمت، اما ندارمت

ای آسمان من که سراسر ستاره ای
تا صبح می شمارمت، اما ندارمت

در عالم خیال خودم چون چراغ اشک
بر دیده می گذارمت، اما ندارمت

می خواهم ای درخت بهشتی ، درخت جان
در باغ دل بکارمت، اما ندارمت

می خواهم ای شکوفه ترین مثل چتر گل
بر سر نگاه دارمت، اما ندارمت


درسا
ساعت6:23---25 تير 1393

...عشق، دانشکده ی تجربه ی انسانهاست

گرچه چندیست پر از طفل دبستان شده است...

پاسخ: این روزها همه آدمها درد دارند...

درد پول...

درد عشق...

درد تنهایی...

این روزها چقدر یادمان میرود زندگی کنیم!



هستی
ساعت3:06---25 تير 1393

فوق العادهههههههههههههههه بود..


پاسخ:مررررررررررسی✾◕ ‿ ◕✾


گلنوش
ساعت1:35---14 تير 1393

جمله ها عکسات همه عالی بودن مخصوصا اخری


پاسخ:مرسی عزیزم ❤


mlony sandra
ساعت2:24---13 تير 1393
وبت عالیهههههه
پاسخ:مرسی گلم


یاقوت
ساعت10:41---3 تير 1393
عالییییییییییییییییی مثل همیشه
پاسخ:مرسی عزیزم


parya
ساعت12:28---20 خرداد 1393
قشنگ بودن
پاسخ:مرسی عزیزم


ناشناس
ساعت14:00---9 خرداد 1393

اینــــ بـــــار ڪــــہ آمــــدے

دستــانتــ را روے قلبمـــ بـــگـذار

تـــــا بفهمــے اینــــ دلــــ …

بــــا دیــــد نــــ تــــــــو

نــمــے تــپـــد

مــے لـــــــرزد


پاسخ:ممنون از حضورتون


هاله
ساعت13:58---9 خرداد 1393
لایک
پاسخ:مرسی عزیزم


نازنین
ساعت13:04---6 خرداد 1393
سلام وب خوبی داری لینکت کردم خوشحال میشک به وب منم سر بزنی
پاسخ:سلام گلم ممنون از حضورت،لینک شدی ،حتما سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 1 خرداد 1393برچسب:درباره ی من قضاوت نکن,جملات وتصاویر, ] [ 14:57 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .